Choose section to search
Recipe Book
Diary
February 26, 2018
New York A guide full of images and flavors...

Αν πας μία φορά, είναι πολύ πιθανό να θέλεις να επιστρέψεις. Εγώ τουλάχιστον ήθελα! Το μόνο που έμενε ήταν να βρω παρέα – την καλύτερη παρέα για την ακρίβεια! Μονομιάς σκέφτηκα τους κολλητούς μου, οι οποίοι τυχαίνει να είναι και συνεργάτες μου στο Kitchen Lab και το Burger AP! Τι σήμαινε αυτό; Πως το ταξίδι μας στη Νέα Υόρκη θα είχε πολύ… ΦΑΓΗΤΟ! Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με τον Γιάννη και τον Τάρικ γεμάτοι όρεξη (κυριολεκτικά και μεταφορικά!) να ανακαλύψουμε τις πιο γευστικές γωνιές της πόλης – μιας πόλης, που ποτέ δεν κοιμάται! Ναι, ισχύει! Όποια ώρα κι αν βγεις, όπου κι αν πας θα δεις κόσμο στους δρόμους. Στους δρόμους αυτούς, όμως, θα δεις και μαγαζιά… Φούρνους, εστιατόρια, μαγαζάκια χωμένα που θυμίζουν κρυμμένους θησαυρούς, ψαγμένα μπαρ, fast food και sushi bars – γενικά, ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί όσον αφορά το φαγητό (και όχι μόνο!), μπορεί να το βρει εδώ!  Αυτό, λοιπόν, που θα κάνω τώρα είναι να μοιραστώ μαζί σας όλους αυτούς τους… θησαυρούς και εύχομαι να τους αξιοποιήσετε κάποια στιγμή ;-)

Όμως, ακόμα κι αν ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη δεν είναι μέσα στα σχέδιά σας (ούτε και στα όνειρά σας), μπορείτε απλά να “ταξιδέψετε” μέχρι εκεί μέσα από αυτό εδώ το Ημερολόγιο. Λοιπόν, τι λέτε; Ξεκινάμε;

Ο Άκης Πετρετζίκης στη Νέα Υόρκη

Η Νέα Υόρκη έτσι όπως φαίνεται από το Central Park

1η Ημέρα: Πέμπτη, 1η Φεβρουαρίου 2018

Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στις 10.00 το πρωί από την Αθήνα. Μεσολάβησε μία στάση στην Κωνσταντινούπολη και συγκεκριμένα στο… “primeclass” Lounge του Ατατούρκ στο οποίο μείναμε για περίπου δύο ώρες. Στο διάστημα αυτό, μπορέσαμε να απολαύσουμε τόσο το απίστευτο φαγητό, όσο και τις μοναδικές υπηρεσίες που παρέχονταν.

Το “primeclass” Lounge του Ατατούρκ στην Κωνσταντινούπολη

Αυτό που έμεινε, πάντως σε όλους μας, ήταν τα εκπληκτικά σιροπιαστά τα οποία τιμήσαμε δεόντως… Όταν –μετά από σχεδόν 15 ώρες ταξίδι– φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας, ήταν 20.00 η ώρα Νέας Υόρκης της ίδιας ημέρας (σαν να μην πέρασε μια μέρα…). Μείναμε στο Double Tree by Hilton κι από εκεί καθημερινά οργώναμε την πόλη – από το πρωί έως στο βράδυ, μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου που πήραμε το αεροπλάνο της επιστροφής.

Πρώτη μας έξοδος; Το ίδιο κιόλας βράδυ! Φύγαμε από το ξενοδοχείο και βρεθήκαμε στην Times Square σε μόλις 5 λεπτά! Πεινασμένοι καθώς ήμασταν, κάναμε μια στάση στο Shake Shack (691 8th Ave, New York) για νόστιμο burger. Burger βρήκαμε, αλλά (δυστυχώς) δεν ήταν τόσο νόστιμο όσο το είχαμε φανταστεί… Το αντίθετο, μάλιστα – η ποιότητα του φαγητού δεν είχε καμία απολύτως σχέση με το όνομά του. Αυτό, τουλάχιστον όσον αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα, μια και το Shake Shack του Brooklyn, μας επιφύλασσε μία ευχάριστη έκπληξη για την οποία θα σας μιλήσω πιο κάτω… Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και πήγαμε για ύπνο ελπίζοντας να ανακαλύψουμε πιο… ενδιαφέροντα γευστικά μονοπάτια τις μέρες που ακολουθούσαν.

Η πρώτη μας βόλτα στην Times Square

Με τον Γιάννη και τον Τάρικ στην Times Square

2η Ημέρα: Παρασκευή, 2 Φεβρουαρίου 2018

Η επόμενη μέρα ήταν –φυσικά!– πολύ πιο γεμάτη, τόσο από βόλτες, όσο και από γεύσεις!

Ξεκινήσαμε με ένα δυνατό πρωινό-δεκατιανό από το Best Bagel & Coffee (225 West 35th Street): Bacon Eggs Toast Onion Bagel, Grilled Chicken Bagel ενισχυμένο με τυρί cheddar, μαρούλι, ντομάτα και honey mustard, Bagel με Καπνιστό Σολομό, cream cheese, κρεμμύδι και κάπαρη κι ένα Plain Bagel Toast με φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα για το τέλος. Μαζί με αυτά, πήραμε και τους γνωστούς αμερικάνικους χυμούς Tropicana (με τους οποίους δεν τρελαθήκαμε κιόλας). Σας φαίνονται πολλά; Δεν ήταν… Τα φάγαμε, χορτάσαμε, αλλά θα τρώγαμε κι άλλα μια και το συγκεκριμένο μαγαζί φτιάχνει όντως απίθανα bagel. Ίσως από τα καλύτερα bagel που έχουμε δοκιμάσει ποτέ! Τι σημαίνει αυτό; Πως σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

Το Grilled Chicken Bagel - ένα από τα bagel που φάγαμε στο Best Bagel & Coffee

Χορτάτοι καθώς ήμασταν, αφήνουμε πίσω μας το Best Bagel & Coffee κι αρχίζουμε να περπατάμε στη 5th Avenue. Περάσαμε από το Empire State Building, κάναμε μια στάση για φωτογραφίες στο Flat Iron και περάσαμε απέναντι στο Eataly Caffe! Το Eataly Caffe, θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ένα μεγάλο κλειστό εμπορικό κέντρο στο οποίο μπορεί κανείς να βρει οποιαδήποτε ιταλική γεύση επιθυμεί… Περιλαμβάνει αμέτρητα καταστήματα (όλα με… ιταλικό αέρα) – από χασάπικο και μανάβικο, μέχρι μπακάλικα, delicatessen, καταστήματα με κάθε λογής ιταλικά τυριά, αλλαντικά και ολόφρεσκα ζυμαρικά, wine bar και coffee stations, τρατορίες κι άλλα πολλά! Εάν μέναμε εκεί, το Eataly Caffe θα μπορούσε χαλαρά να γίνει το αγαπημένο μας στέκι. Γιατί; Ήταν από τα λίγα σημεία της πόλης που θύμιζε Ευρώπη και είχε αμέτρητα πράγματα να δούμε και να… δοκιμάσουμε! Ένα από αυτά ήταν και τα ψητά τα οποία κοβόντουσαν εκείνη την ώρα και σερβίρονταν επάνω σε ολόφρεσκες μπρουσκετούλες :-)

Το Eataly Caffe, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει το... στέκι μας

Με τον Γιάννη και τον Τάρικ στο Eataly Caffe

Οι λαχταριστές μπρουσκετούλες του Eataly Caffe...

...και τα ολόφρεσκα χειροποίητα ζυμαρικά του

Αφού, λοιπόν, πήραμε τον… ιταλικό αέρα μας, συνεχίσαμε την περιήγησή μας στην πόλη ακολουθώντας τη High Line. Τι είναι η High Line; Είναι ένας υπερυψωμένος σιδηροδρομικός σταθμός ο οποίος έχει μεταμορφωθεί σε… πάρκο!!! Αψηφώντας το απίστευτο κρύο που είχε εκείνη την ημέρα, περπατήσαμε μέχρι το τέλος της και στη συνέχεια πήραμε και πάλι τον δρόμο της επιστροφής, αυτή τη φορά όχι από τη High Line, αλλά από τον κανονικό δρόμο.

Ο Άκης Πετρετζίκης ταξιδεύει στη Νέα ΥόρκηThe... Gang @ High Line

Πήγαινε-έλα, πάνω-κάτω… πεινάσαμε! Με το που είδαμε, λοιπόν, το Le Pain Quotidien περάσαμε κατευθείαν την πόρτα του! Πήραμε καφέ και δυο-τρία πραγματάκια για… τη μέση: Three Bean Chili (έμοιαζε περισσότερο με τη δική μας φασολάδα σε μία πιο… μεξικάνικη εκδοχή!), Chicken Soup (κοινώς… μία τίμια κοτόσουπα!) και ένα Bread Basket – ένα καλάθι με λαχταριστές, ολόφρεσκες φέτες ψωμιού συνοδευόμενες από βουτυράκι και πέντε διαφορετικές μαρμελάδες. Επόμενη στάση; Το ξενοδοχείο μας για ξεκούραση!

Όλα τα καλά είχαν οι πάγκοι του Le Pain Quotidien

Η Chicken Soup στο Le Pain Quotidien... Ναι, ήταν πιο νόστιμη απ' ότι φαίνεται στη φωτογραφία :-)

Το Bread Basket με τις ολόφρεσκες φέτες ψωμιού, το βούτυρο και τις μαρμελάδες

Το βράδυ, βγήκαμε εξω για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του Γιάννη! Που πήγαμε; Στο ξακουστό Burger and Lobster. Όχι, δεν πήραμε τούρτα, πήραμε, όμως, ένα Original Burger, ένα Lobster Burger, τρεις Original Lobsters και ένα Calamari! Πως μας φάνηκαν όλα αυτά; Όχι τόσο καλά όσο τα περιμέναμε. Γιατί; Επειδή οι αστακοί αυτοί, δυστυχώς, δεν θύμιζαν σε τίποτα τους δικούς μας… Βλέπετε, το διάστημα το οποίο περνούν μέσα στις δεξαμενές που βρίσκονται κάτω από το κατάστημα, έχει αρνητική επίδραση τόσο στο άρωμα, όσο και στη γεύση τους. Το δείπνο ολοκληρώθηκε με ένα Cheesecake και μία Chocolate mousse, τα οποία μας χάρισαν… όνειρα γλυκά! Εάν θα ξαναπηγαίναμε; Όχι, δεν θα ξαναπηγαίναμε… Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα μαγαζιά τα οποία αξίζει κανείς να γνωρίσει και στα οποία τα χρήματά του θα πιάσουν περισσότερο  “τόπο”.

Στην είσοδο του Burger and Lobster

Το δείπνο μας στο Burger and Lobster

3η Ημέρα: Σάββατο, 3 Φεβρουαρίου 2018

Το πρωινό του Σαββάτου, μας βρήκε στο Levain Bakery. Πήγαμε πρωτίστως για να δοκιμάσουμε τα cookies του τα οποία ήταν κα-τα-πλη-κτι-κά! Βασικά, όπου κι αν φάγαμε cookies στη Νέα Υόρκη ήταν απίθανα! Ακόμα και τα cookies του ξενοδοχείου, ήταν εξαιρετικά!!! Ό,τι άλλο πήραμε από το Levain Bakery δεν μας ξετρέλανε. Τα cookies, όμως, όπως είπαμε ήταν φοβερά! Φεύγοντας από εκεί, και μια και ήμασταν πολύ κοντά, κατευθυνθήκαμε προς το Central Park.

Μία από τις βιτρίνες του Levain Bakery

Τα απίθανα cookies του Levain Bakery

Ο καιρός ήταν με το μέρος μας κι έτσι μπορέσαμε να απολαύσουμε τη βόλτα μας. Κάναμε όλο τον κύκλο του Central Park εξερευνώντας σε χαλαρούς ρυθμούς την κάθε γωνιά του... Μετά από αρκετή ώρα, αφήσαμε πίσω μας το πάρκο και πήραμε κατά μήκος τη 5th Avenue.

Ο Άκης Πετρετζίκης ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη

Μία από τις φωτογραφίες που τραβήξαμε κατά τη διάρκεια της βόλτας μας στο ηλιόλουστο Central Park

Περάσαμε από τον Trump Tower, πήγαμε για ψώνια και –παίρνοντας τον δρόμο για το ξενοδοχείο– κάναμε μια στάση στο Milk Bar Midtown του momofuku. Στόχος μας; Να δοκιμάσουμε το brunch του. Η κατάληξη; Φύγαμε με μερικά cookies ανά χείρας, μια και ο χρόνος αναμονής ήταν περίπου μια ώρα! Τα cookies, όπως ήταν λογικό, δεν κατάφεραν να κόψουν την πείνα μας… Έτσι, λοιπόν, αναζητήσαμε το καλύτερο (θεωρητικά) burger της πόλης: το Burger Joint. Το Burger Joint βρισκόταν μέσα σε ένα 5άστερο ξενοδοχείο, αλλά… δεν είχε καμία σχέση με αυτό! Ήταν κάπου κοντά στη ρεσεψιόν, σε έναν μικρό χώρο κλεισμένο με κουρτίνες τις οποίες όταν τις πέρναγες θαρρείς πως έμπαινες μέσα σε μία ξύλινη παράγκα, όπου το μενού ήταν γραμμένο με μαρκαδόρους επάνω σε χαρτόνι!

Ο εσωτερικός χώρος του Burger Joint

Τα χαρτόνια με το menu του Burger Joint

Οι... φάτσες μας στο Burger Joint

Ο Άκης Πετρετζίκης ταξιδεύει στη Νέα ΥόρκηΤο burger στο Burger Joint

Όσο για το burger; Καλής ποιότητας κρέας αλλά πολύ ακριβό… Ε, παρά ήταν street για 30 ευρώ το καθένα (α! με τα 30 ευρώ έπαιρνες και μία μπίρα)! Το γλυκό μας, όπως καταλαβαίνετε, δεν το φάγαμε εκεί. Παίρνοντας τον δρόμο της επιστροφής για το ξενοδοχείο, κάναμε μια στάση στο Magnolia Bakery.  Ένα κατάστημα βγαλμένο από τα 80’s με δυνατό σημείο του τη βιτρίνα πίσω από την οποία το προσωπικό μοντάρει μπροστά σου τα κέικ και σε κάνει να θέλεις να δοκιμάσεις ό,τι βρίσκεται εκεί! Εμείς, από εκεί ξετρυπώσαμε ένα Red Velvet Cheesecake και ένα Banana Pudding – τα οποία ήταν αρκετά καλά! Το βραδάκι, το μενού είχε… Ύπνο! Βλέπετε, εξαιτίας της αλλαγής της ώρας, δεν καλοκοιμόμασταν… Πέφταμε στο κρεβάτι γύρω στις 23.00 και στις 04.00 ήμασταν ξύπνιοι… Τα μάτια μας άρχιζαν να κλείνουν γύρω στις 09.00 το πρωί, αλλά κρατιόμασταν μια κι αυτή ήταν η ώρα που φεύγαμε από το ξενοδοχείο για να εξερευνήσουμε την πόλη!

Μία από τις βιτρίνες του Magnolia Bakery

"Τι να πάρω... Τι να πάρω..." αναρωτιέμαι κοιτάζοντας τις βιτρίνες

Ένα Red Velvet Cheesecake - καλή επιλογή :-)

4η Ημέρα: Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2018

Την Κυριακή μας την ξεκινήσαμε με μία επίσκεψη στο Σημείο 0, μία στάση στο ψηλότερο κτήριο της Νέας Υόρκης, το One World Trade Center, και μία βόλτα μέχρι την Wall Street. Ακολούθησε το πρωινό, το οποίο φάγαμε στο Pret a manger. Πήραμε μία ομελέτα και ένα γιαούρτι με τσία και ήταν και τα δύο πεντανόστιμα. Σε γενικές γραμμές, το Pret a manger ήταν ένα ενδιαφέρον κατάστημα, με νόστιμες σαλάτες και πολλές healthy εναλλακτικές για όλα τα γούστα.

Ο Τάρικ "κλέβει"... επιχειρηματικές ιδέες στη Wall Street

Ο εσωτερικός χώρος του Pret a manger...

Μία από τις healthy εναλλακτικές που προσφέρει το Pret a manger

Επόμενος στόχος; Να διασχίσουμε τη γέφυρα του Brooklyn για να δοκιμάσουμε τις ιταλικές γεύσεις του Juliana’s Pizza (19 Old Fulton Street, Brooklyn). Μέχρι να φτάσουμε, όμως, φροντίσαμε να… απαθανατίσουμε κάθε μας βήμα! Με σύμμαχο τον καιρό, λοιπόν, τραβήξαμε αμέτρητες φωτογραφίες, αλλά… “τραβήξαμε” και τη βόλτα μας χαζολογώντας από εδώ κι από εκεί. Γύρω στις 11.30, πάντως, βρεθήκαμε έξω από την πόρτα του Juliana’s Pizza. Το εστιατόριο άνοιγε στις 12.00. Πως αποφασίσαμε να καλύψουμε αυτό το μισάωρο; Με ένα… Burger από το Shake Shack (1 Old Fulton Street, Brooklyn)! Για την ακρίβεια, με ένα Shake Burger, μία Cheese Fries και ένα Hot Dog!!! Μόλις τα δοκιμάσαμε ξέρετε που καταλήξαμε; Στο ότι το φαγητό του συγκεκριμένου καταστήματος της γνωστής αλυσίδας ήταν πολύ καλύτερο από εκείνο της Times Square. Ναι, μπορεί να ήταν καταστήματα της ίδιας αλυσίδας, αλλά υπήρχαν διαφορές στην απόδοση του μενού, με το κατάστημα του Brooklyn να “κερδίζει στα σημεία”!

Στη γέφυρα του Brooklyn

Μας πήρε μόλις μισή ωρίτσα για να τα φάμε αυτά… Έτσι, στις 12.00 ακριβώς βρεθήκαμε και πάλι στην πόρτα του Juliana’s Pizza. Μπήκαμε μέσα, καθίσαμε και… ένα τέταρτο μετά, τα περίπου είκοσι τραπέζια του εστιατορίου ήταν ήδη γεμάτα! Τι πήραμε; Μία πίτσα με κοτόπουλο και μία μερίδα σπαγγέτι με κεφτεδάκια. Πως μας φάνηκαν; Ένα θα σας πω: Εάν θελήσετε να φάτε καλό ιταλικό στη Νέα Υόρκη, τότε το Juliana’s Pizza δεν είναι αυτό που ψάχνετε… Πληρώσαμε περίπου 30 ευρώ για την pizza αυτή, ενώ τις επόμενες ημέρες βρήκαμε μία καλύτερη με μόλις 1 ευρώ!!! Που; Θα το μάθετε λίιιγο πιο κάτω ;-)

H πίτσα με κοτόπουλο του Juliana’s Pizza

Σπαγγέτι με κεφτεδάκια στο Juliana’s Pizza

Βγαίνοντας από το Juliana’s Pizza, ο καιρός είχε αλλάξει εντελώς… Τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνισή τους και μας έβαλαν μέσα σε ένα εντελώς χειμωνιάτικο (και πανέμορφο!) σκηνικό. Επόμενη στάση; Το ΜΟΜΑ (Museum of Modern Art)! Εάν αγαπάτε τη σύγχρονη τέχνη πρέπει να πάτε – ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το ΜΟΜΑ της Ρώμης είναι πολύ καλύτερο από αυτό της Νέας Υόρκης (τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ). Επιστρέφοντας στο ξενοδοχείο περάσαμε από το Five Guys. Δεν καθίσαμε εκεί, απλά φεύγοντας πήραμε τρία burger για να τσιμπήσουμε κάτι στο ξενοδοχείο. Αν ήταν καλά; Καλά ήταν, αλλά για τα λεφτά που δώσαμε, θα έπρεπε να ήταν καλύτερα. Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, ετοιμαστήκαμε για τη βραδινή μας έξοδο. Που ήταν αυτή; Σε ένα μαροκινό εστιατόριο, το Shalel Lounge (65 West, 70th Street, New York) το οποίο το έχει ένας Έλληνας. Παρά τη βροχή, λοιπόν, ξεκινήσαμε να πάμε, αλλά μόλις φτάσαμε απ’ έξω αρχίσαμε να έχουμε δεύτερες σκέψεις. Γιατί; Επειδή εξωτερικά δεν θύμιζε σε τίποτα εστιατόριο. Βρισκόταν στο υπόγειο μιας πολυκατοικίας και η αλήθεια είναι πως το εσωτερικό του ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περιμέναμε… Είχε πολλά μικρά δωματιάκια και στο καθένα από αυτά χωρούσε μόνο ένα τραπέζι. Χαρακτηριστικό στοιχείο του, επίσης, ήταν και ένας μικρός καταρράκτης ο οποίος βρισκόταν σε έναν από τους χώρους. Όμορφη ατμόσφαιρα η οποία μας εξέπληξε ευχάριστα. Όσο για το φαγητό; Καλό και τίμιο, με τις χειροποίητες πίτες να κερδίζουν τις εντυπώσεις!

Φλερτάροντας με τη Marilyn στο MOMA

5η Ημέρα: Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2018

Όπως πάντα, επιλέξαμε ξεκινήσουμε την ημέρα μας με ένα super πρωινό σε έναν από τους καλύτερους φούρνους της Νέας Υόρκης. Βρεθήκαμε, λοιπόν, στο Dominique Ansel Bakery (189 Spring Street), κοντά στο Soho. Τι πήραμε; Sandwich, Cronuts, Quiche, Milk Bread με πραλίνα και διάφορα cookies. Πόσα πήραμε; Αρκετά για να φάμε εκείνη την ώρα και για να έχουμε και κάποια στο ξενοδοχείο (ξέρετε, για ώρα ανάγκης). Πως ήταν; Πανάκριβα, αλλά ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Αυτό έγινε στις 10.30. Ακολούθησε μια βόλτα στο Soho και περίπου δύο ώρες μετά, βρεθήκαμε στο Balthazar (80 Spring Street) για brunch. Πήραμε ένα Lamb Sandwich (σάντουιτς με αρνάκι), μία Τάρτα με Ρικότα και Μπανάνα, ένα Sticky Toffee Pudding και ένα Egg Benedict. Ήταν όλα υπέροχα – τόσο τα φαγητά, όσο και το σέρβις!

Τα περίφημα cinnamon rolls του Dominique Ansel Bakery

Είμαστε στο Dominique Ansel Bakery. Τι τραβάει η όρεξή σας;

Φεύγοντας από εκεί, κάναμε μία στάση στη Little Italy. Εκεί, μπορούσε κανείς να βρει μία μίξη σουβενίρ με ιταλικά και… νεοϋοκρέζικα χρώματα! Δεν ξέρω γιατί μπορεί κάποιος να θέλει να πάρει ιταλικό σουβενίρ από τη Νέα Υόρκη, αλλά δεν κάθισα να το ψάξω παραπάνω… Επίσης, στην περιοχή αυτή απουσίαζαν οι… ουρανοξύστες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υπήρχε κάτι που να θυμίζει Ιταλία.

Ο Άκης Πετρετζίκης ταξιδεύει στη Νέα ΥόρκηΚαλωσήρθατε στη... Little Italy!

Και αφού πήραμε τον… ιταλικό αέρα μας (λέμε τώρα…), προχωρήσαμε λίγα βήματα για να πάρουμε και τον… κινέζικο! Ναι, ναι, καλά καταλάβατε: Επόμενη στάση, η China Town και το Flaming Kitchen Inc. (97 Bowery Street). Ένα μαγαζί στο οποίο βρεθήκαμε τυχαία. Εκεί, δοκιμάσαμε το καλύτερο Bao Bun (είδος κινέζικου ψωμιού) που έχουμε φάει ποτέ στη ζωή μας.  Δεν πήραμε πολλά πράγματα να φάμε. Όσα πήραμε, όμως, ήταν πραγματικά υπέροχα και πάμφθηνα! Φυσικά, δεν χορτάσαμε… Έτσι, λοιπόν, αφού περπατήσαμε λίγο στα βρώμικα και… ανακατεμένα στενά της περιοχής κάναμε μια στάση στο Nom Wah Tea Parlor (13 Doyers Street) – ένα πολύ γνωστό μαγαζί, το οποίο όμως δεν ήταν καλύτερο από αυτό στο οποίο είχαμε επισκεφτεί λίγες ώρες πριν. Αργότερα, μάθαμε πως μπορεί ένα μαγαζί να είναι πολύ γνωστό στη Νέα Υόρκη, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι και το καλύτερο!

Εικόνες από τους δρόμους της China Town

Στους πάγκους των μικροπωλητών, υπήρχαν περίεργα φρούτα και λαχανικά, αποξηραμένα θαλασσινά και άλλα... καλούδια

Μέσα στο Nom Wah Tea Parlor

Τα Bao Buns του Flaming Kitchen

Το τραπέζι μας στο Nom Wah Tea Parlor

Απογοητευμένοι καθώς ήμασταν (από το Nom Wah Tea Parlor), αποφασίσαμε να βρούμε (και… να φάμε!) κάτι που θα μας έφτιαχνε λίγο τη διάθεση! Αναζητήσαμε, λοιπόν, το Katzs – ένα delicatessen το οποίο φημίζεται για το παστράμι του. Μάλιστα, πρόκειται για ένα κατάστημα του οποίου την ιστορία μπορεί κανείς να τη “διαβάσει” στους… τοίχους του! Απ’ άκρη σ’ άκρη, μπορεί κανείς να δει φωτογραφίες του πρώτου ιδιοκτήτη (του παππού) με τους γνωστούς πελάτες μιας άλλης εποχής… Σταδιακά, οι ασπρόμαυρες αυτές φωτογραφίες δίνουν τη θέση τους σε κάποιες πιο σύγχρονες (δηλαδή του μπαμπά), για να καταλήξουμε στο σήμερα, με τον γιο να βρίσκεται επικεφαλής και να έχει δημιουργήσει ένα υπερσύγχρονο φωτογραφικό άλμπουμ στο “δικό του” κομμάτι τοίχου.

Ο Άκης Πετρετζίκης ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη

Ο εσωτερικός χώρος του Katzs...

...και το παστράμι σάντουιτς

Στο κατάστημα επικρατούσε ένα σχετικά… ανορθόδοξο σύστημα. Τι σημαίνει αυτό; Μπήκαμε στον χώρο και μας έδωσαν ένα χαρτάκι με ένα νούμερο στο οποίο δεν υπήρχε τίποτα γραμμένο. Όσο κατευθυνόμασταν προς την έξοδο, παραγγείλαμε το παστράμι μας και γενικά ό,τι θέλαμε να φάμε. Κάθε φορά που κάποιος υπάλληλος μας έδινε κάτι να φάμε ή να πιούμε, το σημείωνε στο χαρτάκι. Λίγο πριν φτάσουμε στην έξοδο, περνούσαμε από το ταμείο για να πληρώσουμε ό,τι υπήρχε σημειωμένο επάνω στο χαρτάκι. Εάν εν τω μεταξύ το χάναμε, θα έπρεπε να πληρώσουμε πέναλτι!!! Μη με ρωτήσετε πόσο ήταν… Δεν ξέρω, γιατί δεν χρειάστηκε να μάθω! Καλά όλα αυτά, θα μου πείτε… Το σάντουιτς με το παστράμι, όμως, πως ήταν; Ήταν καλό, θα σας απαντήσω, αλλά δεν άξιζε τα 30 ευρώ που πληρώσαμε για να αγοράσουμε το ένα σάντουιτς μαζί με δύο αναψυκτικά. Βγαίνοντας από το Katzs, αποφασίσαμε να τολμήσουμε να πάρουμε το μετρό για να επιστρέψουμε στη… βάση μας. Ένα μετρό παλιό, εγκαταλελειμμένο, στο οποίο βρίσκουν “στέγη” πολλοί άστεγοι στης Νέας Υόρκης, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει όσον αφορά τις μυρωδιές και τις συνθήκες υγιεινής που επικρατούν στους συρμούς...

Το βράδυ, μας βρήκε στον 54ο όροφο του ξενοδοχείου Hyatt (135 W 45th Street). “Σκαρφαλώσαμε” εκεί για να χαζέψουμε τη θέα και να πληρώσουμε 26 ευρώ το κάθε κοκτέιλ. Κι επειδή δεν μπορούσαμε να τα πιούμε ξεροσφύρι, πήραμε μια ποικιλία με λουκάνικα και μια μπρουσκέτα με σολομό να βρίσκονται…

Η θέα από τον 54ο όροφο του ξενοδοχείου Hyatt

6η Ημέρα: Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018

Επόμενη μέρα; Μία μεγάλη μέρα!!! Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018: Η μέρα που γιορτάσαμε παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο τους 300.000 subscribers στο ελληνικό κανάλι μου στο You Tube “Άκης Πετρετζίκης”! Σηκώσαμε παρέα μέσα στο Madison Square Garden το εορταστικό πανό που είχαμε ετοιμάσει, μετά την λήξη του αγώνα μπάσκετ ανάμεσα στους New York Knicks και τους Milwaukee BUCKS.

Ο Άκης Πετρετζίκης και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο

Παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο σηκώνουμε το εορταστικό πανό για τους 300.000 subscribers στο ελληνικό κανάλι μου στο You Tube “Άκης Πετρετζίκης”

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή… Σηκωθήκαμε το πρωί γεμάτοι όρεξη και κατευθυνθήκαμε προς το Fette Sau για να απολαύσουμε ψητά γεμάτα γεύση (rib eye, κοτόπουλο, ψητό brisket, καυτερά λουκάνικα και πολλά άλλα) σε έναν industrial χώρο – φανταστείτε ένα παλιό γκαράζ– στον οποίο δεσπόζει ένα τεράστιο μπαρ, πάγκοι και παγκάκια για όσους θέλουν να καθίσουν. Οι γεύσεις ήταν ωραίες, αλλά οι τιμές σχετικά τσουχτερές, μια και ούτε ο χώρος, αλλά ούτε και οι μερίδες τις δικαιολογούσαν.

Ο εσωτερικός χώρος του Fette Sau

Ο Άκης Πετρετζίκης ταξιδεύει στη Νέα ΥόρκηΌλοι μαζί παρέα στο Fette Sau

Το φαγητό μας στο Fette Sau

Αφού φύγαμε από το Fette Sau, κάναμε μια βόλτα στην περιοχή… Όσο περπατούσαμε, πέσαμε πάνω στα γυρίσματα μίας ταινίας (δεν ξέρω ποιας), βρεθήκαμε μπροστά σε ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο και γενικά καταλάβαμε ότι βρισκόμαστε –που άλλου;– στη Νέα Υόρκη! Σε μια πόλη όπου όλα μπορούν να συμβούν! Ακόμα και το να μπεις στο Soho House χωρίς κάρτα μέλους!!! Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά αυτή ήταν η επόμενη στάση μας. Συνοδεύσαμε μια φίλη μας στο Soho House – ένα εστιατόριο στο οποίο μπορείς να φας μόνο αν είσαι μέλος (εμείς μπορεί να μην ήμασταν μέλη, ήταν όμως εκείνη). Φωτογραφίες, δεν θα δείτε από εδώ… Γιατί; Επειδή απαγορευόταν να τραβήξουμε οποιαδήποτε φωτογραφία στο εσωτερικό του εστιατορίου! Τι φάγαμε; Ταρτάρ μοσχαρίσιο με κρέμα αντζούγιας, καρπάτσιο από λαβράκι και μία μπρουσκέτα με λαχανικά.

Επόμενη στάση; Madison Square Garden για μια ΝΒΑ εμπειρία που μας έμεινε αξέχαστη! Φροντίσαμε να φτάσουμε σχετικά νωρίς στο γήπεδο και, έτσι, καταφέραμε να “βουτήξουμε” στους ξέφρενους ρυθμούς του! Κακά τα ψέματα: Ο αγώνας αυτός δεν ήταν ένας απλός αγώνας μπάσκετ. Ήταν ένα υπερθέαμα το οποίο αξίζει κανείς να δει έστω για μία φορά στη ζωή του!

Περιμένοντας να αρχίσει ο αγώνας στο Madison Square Garden

Κατά τη διάρκεια του αγώνα “χτυπήσαμε” τρία Hot Dog μέσα στο γήπεδο, ενώ μετά τον αγώνα φάγαμε μία απίθανη pizza με μόλις 1 δολάριο το κομμάτι! Πού; Στο 2 Bros – ένα μαγαζί ακριβώς δίπλα στο ξενοδοχείο μας! Αυτό το μαγαζί, ήταν αναμφίβολα ένας από τους κρυμμένους θησαυρούς που σας έγραψα πιο πάνω!

Hot Dog time out!

Απίθανη πίτσα με μόλις 1 δολάριο στο 2 Bros

7η Ημέρα: Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2018

Και να που φτάσαμε στην προτελευταία μας ημέρα! Μία χιονισμένη μέρα η οποία ήταν γεμάτη με βόλτες και ψώνια για εμάς, αλλά και για όσους αγαπάμε! Ξεκινήσαμε με ένα καλό πρωινό στο ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς τα καταστήματα της 5th Avenue. Το μεσημέρι, “χτυπήσαμε” πάλι από δύο κομμάτια πίτσα στο 2 Bros και πήγαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε. Το απόγευμα περάσαμε από το CAVA - Park Ave South για Greens and Grains Bowl. Φανταστείτε ένα μεγάλο salad bar στο οποίο καλείσαι να “χτίσεις” το πιάτο σου ξεκινώντας από τη βάση και καταλήγοντας στο… dressing! Ξεκινάς από τη βάση π.χ. τη σαλάτα, μετά επιλέξεις το κρέας, κάποιο συνοδευτικό από πάνω (π.χ. φασόλια ή φακές), σάλτσες και dressing! Δε λέω, ωραία η φιλοσοφία του μαγαζιού, αλλά όχι και η ποιότητα όσων φάγαμε! Θα μπορούσα να πω ότι ήταν μία κακή αντιγραφή του Chipotle Mexican Grill στο οποίο πήγαμε αμέσως μετά. Εκεί, δοκιμάσαμε ένα Chicken Bowl, Carnitas Tacos και Guacamole! Πολύ καλό, καλύτερο από το Cava και πιο οργανωμένο, ωστόσο, υπήρχαν ακόμα καλύτερα στέκια από αυτό.

Τα tacos μας στο Chipotle Mexican Grill

8η Ημέρα: Πέμπτη, 8 Φεβρουαρίου 2018

Βρισκόμαστε στην τελευταία ημέρα του ταξιδιού μας! Την ημέρα της αναχώρησης, την ώρα της οποίας –φυσικά!– φροντίσαμε να βάλουμε όσο πιο αργά γινόταν! Το αεροπλάνο μας έφευγε στις δώδεκα το βράδυ. Έτσι, είχαμε όλο τον χρόνο μπροστά μας για να προετοιμαστούμε και να κάνουμε κάποια ψώνια της τελευταίας στιγμής! Ξυπνήσαμε νωρίς αλλά δεν φάγαμε πρωινό… Πήγαμε, όμως, κατά τις 12.30 στο Two Forks (119 West 40th Street) για πρωινό και μεσημεριανό μαζί!!! Street food κατάσταση κι εδώ και μάλιστα η καλύτερη απ’ όλες όσες δοκιμάσαμε τις ημέρες που μείναμε εκεί. Εξίσου καλά φάγαμε, όμως, και στο value for money Wasabi, λίγες ώρες μετά. Ανάμεσα στα δύο αυτά μαγαζιά, μεσολάβησε και μία στάση στο Nusr-Et Steakhouse. Φτάσαμε μέχρι την πόρτα του και δεν προχωρήσαμε πιο μέσα. Γιατί; Επειδή όλα τα τραπέζια ήταν κλεισμένα.

Τελευταία στάση πριν το αεροδρόμιο; Το Hershey’s Chocolate World – ένας μαγικός, σοκολατένιος κόσμος! Εάν ποτέ βρεθείτε εκεί, μία συμβουλή έχω να σας δώσω: Συγκρίνετε τις τιμές ανάμεσα στα χύμα και τα συσκευασμένα σοκολατάκια. Θα δείτε ότι δεν αξίζει να πάρετε φθηνά σοκολατάκια στην τιμή των χύμα, αφού μπορείτε να τα βρείτε συσκευασμένα σε καλύτερη τιμή! Επίσης, αν επιλέξετε να γεμίσετε το δικό σας κουτί, γεμίστε το καλά! Όσο πιο καλά μπορείτε!!! Κανείς δεν το ζυγίζει, αφού αυτό που πληρώνεις είναι το κουτί (σαν συσκευασία) και όχι το βάρος του!!! Εμείς, πάντως, μέσα σε ελάχιστο χρόνο, καταφέραμε να γεμίσουμε τις βαλίτσες μας με όλων των ειδών τα σοκολατάκια για να γλυκάνουμε όσους μας περίμεναν πίσω στην Ελλάδα!

Μπήκαμε στο αεροπλάνο χορτάτοι κυριολεκτικά και μεταφορικά από το ταξίδι μας. Χορτάσαμε με τα γέλια, τις πλάκες, τις εικόνες, τις βόλτες, τις ατέλειωτες συζητήσεις και –φυσικά– με τα φαγητά και τα γλυκά τα οποία δοκιμάσαμε… Διαβάζοντας αυτές τις γραμμές ξανά, συνειδητοποιήσαμε και οι τρεις πόσο πολύ φάγαμε! Δεν σταματήσαμε να τρώμε! Λογικό… θα σας πω. Γιατί; Επειδή, κακά τα ψέματα, το φαγητό, μας αρέσει. Είναι το χόμπι μας. Η δουλειά μας. Είναι αυτό που μας συνδέει. Αυτό που συνδέει εμένα με τον Γιάννη και τον Τάρικ και αυτό που συνδέει και τους τρεις μας με όλους εσάς! Ναι, το φαγητό είναι η ζωή μας.

Κι αυτό ήταν ένα ακόμα ταξίδι ζωής!!!